Treinreis Changsha naar Guilin en Yangshou - Reisverslag uit Beijing, China van Klaas, Tiny, Jiao-Lin en Xue Ling Geugjes - WaarBenJij.nu Treinreis Changsha naar Guilin en Yangshou - Reisverslag uit Beijing, China van Klaas, Tiny, Jiao-Lin en Xue Ling Geugjes - WaarBenJij.nu

Treinreis Changsha naar Guilin en Yangshou

Blijf op de hoogte en volg Klaas, Tiny, Jiao-Lin en Xue Ling

09 Augustus 2012 | China, Beijing

Zo vandaag weer een verslagje van onze belevenissen. Na een wat minder hotel in Changde hebben we gisteren om 12 uur uitgechecked uit het hotel. Jacky Wang onze gids is echt geweldig en heeft ons meegenomen naar Changsha naar de pizzahut. Na 3 dagen afzien was dit echt geweldig. Na nog wat gewinkeld te hebben in de Carrefour werden we door hem naar het station gebracht tot en met de trein aan toe. Helaas was deze trein niet zo luxe als de trein naar Changsha. Gelukkig was de reis ook een stuk korter. We vertrokken om 19:10 en met een half uur vertraging kwamen we om 05:00 in Guilin aan. Ook daar stond weer een chauffeur en gids op ons te wachten die ons naar de Gigglingtree brachten. En als je daar dan aankomt verbaas je je van de schoonheid van de omgeving. We zitten midden tussen het kastgebergte. Wat een schoonheid. Iedereen lag nog te slapen op de nachtportier na die ons meteen naar de kamer bracht waar we na het ontbijt nog even een tukkie hebben gedaan. Er zijn hier een hoop mensen uit Nederland die hier met hun adoptiekinderen een fijne tijd beleven. Er is hier veel te doen maar vanwege de hoge temperaturen denken we dat we er een rustige tijd van maken. We zullen het zien. Vandaag weer even lekker europees gegeten wat een verandeming was na Changde. Ook is alles hier weer heerlijk schoon. Echt een verademing. Ook hebben we hier in Lia's shop wat souveniers gekocht. Het is hier heerlijk relaxed en we komen helemaal tot rust. Wat we morgen gaan doen?? We weten het nog even niet. Blijft het voor jullie ook spannend. Tot morgen... kijk ook maar eens op www.gigglingtree.com

• 09 Augustus 2012 - 15:23

Ma:

Wat een prachtige omgeving. En een leuk hotel. Geniet er maar van, wij genieten mee.
    Kus voor allemaal, Ma

• 09 Augustus 2012 - 17:02

Oom Ben En Tante Henny:

Hallo alle 4.
    Blij weer iets van jullie te horen."k heb je verslag gelezen en ook de gigglingtree even aangeklikt en wat is het daar mooi en ook gezellig,naar onze maatstaven dan hé,en ik zag Klaas al helemaal afgeslankt terug komen,maar dat zal nu wel weer goedkomen denk ik aan de plaatjes te zien. Maak er nog fijne dagen van de komende tijd en pas je aan aan de temperatuur.Hard lopen doe je maar weer als je weer in nederland bent. groetjes oom B. en tante H.

• 09 Augustus 2012 - 18:49

Bert Van Der Meer:

Ook ik volg jullie belevenissen op de voet. Dus vooral blijven schrijven. Erg leuk. Geniet daar nog maar fijn met zijn 4tjes ! Ben benieuwd naar de foto's bij terugkomst. Veel foto's maken dus ;-)

Gr Ruwi, Lara en Bert

• 09 Augustus 2012 - 20:45

Hennie :

Hoi lieve familie

Wat mooi om op deze manier en stukje van de wereld te zien.
    We reizen gewoon via fotoos en verhalen met jullie mee.
    Op de site van gigglingtree even mee gegluurd
    Ik zou denk alleen maar op een muurtje daar gaan zitten en kijken en genieten
    onze skans is mooi met de molens maar dit maakt veel meer indruk genieten jullie er maar van
    en als je een beetje tijd over hebt skrijve blaive asjeblieft
    We kijken uit naar de volgende mail

groeten Hennie Geert Thomas en Rianne

• 09 Augustus 2012 - 21:32

Gert:

Gaaf lui, volg je op de voet!

Greetz GGR&E

• 10 Augustus 2012 - 08:52

Ed En Mairon:

Ha die Klaas, Tini en kids,

Nog niet eerder hebben we jullie reisverslag kunnen lezen en zo te zien hebben jullie al heel wat reisbelevenissen. Wat is het een mooie ervaring en super dat jullie dit kunnen doen met Jao Ling en Xue Ling. We gaan verder lezen en wensen jullie alvast een heel mooi vervolg van de reis.

groet vanuit Krommenie

• 10 Augustus 2012 - 22:56

Herman En Gerda:

Hallo Klaas en Tinie en de kids,
    Wij volgen jullie ook op de voet en wat een prachtige reis die jullie maken geweldig wij genieten er zo van echt, fijne tijd zo samen en een goede terug vlucht Liefs Gerda en Herman uit Frankrijk