een heerlijke rustdag - Reisverslag uit Beijing, China van Klaas, Tiny, Jiao-Lin en Xue Ling Geugjes - WaarBenJij.nu een heerlijke rustdag - Reisverslag uit Beijing, China van Klaas, Tiny, Jiao-Lin en Xue Ling Geugjes - WaarBenJij.nu

een heerlijke rustdag

Blijf op de hoogte en volg Klaas, Tiny, Jiao-Lin en Xue Ling

07 Augustus 2012 | China, Beijing

Vandaag hebben we het lekker rustig aan gedaan. We hebben uitgeslapen tot 10:00, te laat dus voor het ontbijt, maar we hadden nog yoghurtjes en brood van gisteravond. Heerlijk tv gekeken, ja, ja, ook al is het in het Chinees, de meiden vinden het evengoed grappig. Garfield hebben we gezien en de smurfen. Verder zijn we heel blij met de iPads, daar wordt flink op gespeeld en gelezen. Voordat we het wisten was het al 14:30 uur. We zijn even wezen zwemmen, maar Jiao-Lin heeft veel last van bukpijn, dus zijn we weer naar onze kamer gegaan. We waren eergisteren in een kleine supermarkt geweest en daar had Xue Ling een mooi Chinees "schriftje" gekocht en die wilde Jiao-Lin achterafgezien ook wel hebben dus is Klaas met Jiao-Lin daar nog heengelopen. Begin van de avond naar KFC gegaan om te eten. Onderweg zagen we op verschillende plekken dansende vrouwen. Mooi gezicht: ze staan in rijen opgesteld en dansen dan op muziek. Dit zie je veel in China. Daarna gingen we nog even naar de supermarkt om boodschappen te doen voor morgen.
Morgen om 12:00 uur worden we opgehaald door Jacky en dan gaan we naar Changsha. Daar gaan we naar de Pizzahut en daarna naar het treinstation en om 19:10 uur vertrekt de trein naar Guilin. Daar arriveren we om 4:32 uur en dan gaan we met de auto naar Yangshuo (ongeveer 2 uur rijden) en dan kunnen we lekker bijkomen op onze hotelkamer.
Zo dus verder koffers pakken en slapen.

• 07 Augustus 2012 - 22:44

Eric, Bianca, Jamie En Nikki:

Wow, wat een indrukwekkende reis en mooie verslagen. Wij lezen ze met plezier. Groetjes uit Zaandam!