Het komt steeds dichterbij - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van Klaas, Tiny, Jiao-Lin en Xue Ling Geugjes - WaarBenJij.nu Het komt steeds dichterbij - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van Klaas, Tiny, Jiao-Lin en Xue Ling Geugjes - WaarBenJij.nu

Het komt steeds dichterbij

Door: Klaas Geugjes

Blijf op de hoogte en volg Klaas, Tiny, Jiao-Lin en Xue Ling

15 Juli 2012 | Nederland, Zaandam

Nog twee weken en dan zitten we in het vliegtuig.
We vliegen met KLM naar Beijing. Ik zal het hele reisverslag nog even proberen in te scannen als foto want ik zie dat ik een pdf niet kan uploaden.
Hou de site dus in de gaten want het gaat van start.

  • 15 Juli 2012 - 20:11

    Henny:

    Ben de moeder van Sandra die nu ook in Beijing is. Wens jullie veel plezier en een hele fijne tijd in China.

  • 15 Juli 2012 - 20:59

    Gert:

    Heel veel plezier!!

  • 15 Juli 2012 - 23:07

    Ilona, Koen En Kids:

    Hallo familie,
    Merci voor jullie berichtje op onze site. Vanuit China heel veel groetjes en over twee weekjes ( lees ik hierboven) mogen jullie weer naar dat prachtige, warme en toch ook drukke land. De rootsreizen zijn hier duidelijk ook al te zien; we zien veel adoptieouders hier op dit moment met hun al grotere Chinese kids dan dat wij nu nog hebben, maar dit is ook zeker iets voor ons later. Jullie alvast heel veel voorpret en misschien zorgt onze site ervoor dat jullie nog meer in de stemming komen.
    Groetjes uit Beijing www.kleinebroer.waarbenjij.nu
    PS wij gaan jullie ook volgen ( hebben wij nog wat napret ;-) ).

  • 16 Juli 2012 - 13:57

    Sandra :

    Hoi hoi! Zal zelf ook even reageren!

    Wat leuk dat jullie op mijn verslag hebt gereageerd! Ik denk dat we het dan inderdaad over dezelfde Monique hebben, zij werkt veel samen met Lotus! Kan jullie al wel verklappen dat het onwijs mooi is aan deze kant van de wereld maar ook erg warm! Haha

    Wie weet zien we elkaar ook nog wel in het echt! Zal jullie site in de gaten houden, ben benieuwd hoe jullie het hier gaan ervaren. Wie weet tot over 2 weken!

    Groetjes,
    Sandra

  • 20 Juli 2012 - 11:21

    Martijn Van Den Dongen:

    hoi reizigers,

    ik ga jullie volgen. Veel plezier!!

  • 21 Juli 2012 - 09:53

    Marina:

    Vakantiekriebels! Hou jullie in de smiezen (vlgs mij geen ABN).

  • 24 Juli 2012 - 20:55

    Hetty Wieringa:

    Alvast een hele fijne reis gewenst, ik zal jullie volgen

  • 29 Juli 2012 - 13:44

    Erik:

    Veel plezier!

  • 29 Juli 2012 - 15:41

    Zondag 29 Juli 15.40.u:

    Vandaag de grote dag en ik volg jullie al op de vertrekpagina van schiphol en oom Ben en ik hopen dat jullie een héééle fijne en leerzame reis mogen beleven en speciaal jiao-lin en xue-ling kunnen zien waar zij geboren zijn.
    groetjes oom Ben en tante Henny.

  • 29 Juli 2012 - 16:53

    Hoi Hoi :


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Klaas, Tiny, Jiao-Lin en Xue Ling

Actief sinds 02 Juli 2012
Verslag gelezen: 679
Totaal aantal bezoekers 33684

Voorgaande reizen:

29 Juli 2012 - 18 Augustus 2012

Onze rootsreis naar China; Changde en Chengdu.

Landen bezocht: